Dec 18, 2007

Taman Pertanian Malaysia



Ingat tak dulu2 masa sekolah ada buat rombongan pergi Bukit Cherakah...ada rumah salji kat sana..dulu2 happening tempat ni...macam2 ada...cuti sabtu baru ni mama teringat pasal Bukit Cherakah ni..terus ajak papa dengan anak2 ke sana...sajer nak tengok hidup lagi tak tempat tu...sekarang nama dah tukar kepada Taman Pertanian Malaysia...rumah empat musim tu masih ada lagi...kebetulan masa pergi tu tengah musimsalji...berbaloi jugakla pergi sana...dibawa bersiar2 dalam taman tu naik bas takder dinding..terkejut jugakla anak2 mama sebab selama ni tengok bas ada dinding...tapi tempat ni dah tak berapa cantik dah...macam tak dijaga sangat seperti mama pergi zaman sekolah2 dulu...tapi anak2 mama suka la tengok salji tu...sampai sejuk bangat ajak keluar tak tahan sejuk...berpeluk2 depa tiga beradik...hehe..

2 comments:

Penjejak Awan said...

yang pakai topi hijau belang tu anak nombor berapa pulak...hehe..putih gila mengalahkan si fatin tu..

ieja said...

weh...itu patung saljila...anak mama tiga orang jer baru...nak tambah lagi tahun2 akan datang kot..hehe