Dec 19, 2007

Kampung Boy







Gambar ni diambil semasa balik Kedah raya hari tu...anak2 mama macam tak pernah tengok sawah..syok gila main atas batas...pastu pulak ntah ayam saper yang dikejar..pastu pandai pulak nak tangkap ikan puyu...ini sure ikut papa dia masa kecik ni...papa dia dulu terkenal dengan gelaran perosak sawah padi orang..hehe..dulu pernah kena kejar keliling kampung sampai bermalam atas pokok takut nak turun nanti kena tibai..hehe..budak2 nakal la katakan..tapi bila dikenang seronok pulak...tak macam mama la kampung mama pekan..takder sawah padi...so masa kecik dulu tak merasa la pengalaman bergelumang tu..bila sesekali bawak anak turun padang macam tu...happening gila jadinya...kampung boy

3 comments:

backhand said...

alahai.. sama la pulak baju si adli masa pegi bendang, masa pegi bukit bendera ngan masa gi taman sonata musik salju... kaler kuning tu jer.. ermm.. nanti kita gi parkson.. beli baju kaler lain pulak.. hehehe... lain kali ambik gambar tukar baju dulu.. hehehehe..

Penjejak Awan said...

a,ah laaa.. memang kuning laaaa.. hehehehe...

ieja said...

bukanla...adli kan memang suka baju kunig tu sebab gambar belakang baju tu gambar kereta kesukaan dia...dia kan memang minat kereta2 ni..tak macam baby aisy minat ultraman tiga..hehe