Dec 17, 2007

Cerita hari ini

Pagi ni terlambat pergi kerja...so terlambat jugakla masuk kerja...ala bukan selalu...bulan ni baru sekali lewat...biasala kan...hehe...mama masuk kerja 7.30 balik 4.30 kerajaan ada waktu anjal...bagus jugak ada waktu anjal ni...mama pilik 7.30 bukan sebab rajin nak keluar rumah awal...tapi sebab seronok nak balik kerja cepat..hehe..ada ke patut...
hari ni isnin lagi 3 hari Hari Raya Haji...tahun ni mak dengan abah menunaikan haji di Mekah...rindu la kat diaorang...raya jadi cam takder benda la...rasanya balik jugak Ipoh..kalau tak balik kesian plak kat adik dua orang tu..saper jer yang ada kat rumah...mama ni anak sulung..tapi kalau ada orang plak nak datang beraya kat rumah mak camner...mama tak reti masak rendang...hehe..kantoi...takper ijam ader...pakar segala pakar...apa punya yong daa...

3 comments:

backhand said...

naper lambat pegi kerja.. dah jadi malas ke.. almaklum la.. nak raya haji tak lama lagi.. hehehe.. selamat hari raya aidiladha.. semoga tabah ketiadaan ayahanda dan bonda tercinta beraya bersama.. takpa.. depa raya kat mekah.. lagi best.. one more thing.. buah hati kan ada.. raya la ngan buah hati tuu.. hehehehe..

ieja said...

buah hati?
hehehe...buah-buahan ker buah tangan ker buah apa?
buah hati lain...mak dengan abah lain...

aree said...

Berapa banyak buah daaa?? Ohh kakakku, berapa banyak komen yang perlu adikanda masukkan kedalam blog nie?

dari

Riezman@spaQ.met.gov.my