Dec 26, 2007

Sungai Kuala Kangsar

model kereta kebal ni ada di taman bersebelahan...
ini la sungai perak...saper2 nak pekena laksa buyung bolehla kat sini...sedap woo...minum plak cendol ker abc ke...memang bestla...

3 comments:

Sinaran Xxx! said...

aku tak penah dengar lak laksa buyung..sebab dimasak oleh mak yung ker?? hehehe..apa bezanya cuba citer sket..

ieja said...

laksa buyung tu best sebab dimasak oleh mak buyung yg tengah sarat...hehe...takderla memain jer...laksa buyung tu kuah dia dimasak dalam periuk yg dibuat dari tanah liat tu...pastu laksa dia dari tepung beras...makan skit dah kenyang...

backhand said...

laksa dia memang lain dari yg lain.. sedapppp.. mee rebus pun sedappp.... tapiiiii.. sedap lagi laksa bini aku masak.. perghhh.. hihihihi...