Dec 18, 2007

Air Terjun Lata Kinjang



Lepas balik dari kenduri sarah hari tu..mama sekeluarga sempat lagi singgah kat Lata Kinjang...sebenarnya sebab excited tengok dari tepi Lebuhraya Utara Selatan tu bukan main menarik air terjunnya..apa lagi terus papanya keluar kat tol Simpang Pulai terus ke Air Terjun LataKinjang tu...anak2 siap tanya kita nak gi mana ni mama...sebab tengok jalan ke lain jer..hehe..baju mandi pulak tak bawak so mandi pakai seluar kecik ajer la...nasib tak demam lepas balik tu...airnya sejuk bukan main...menggigil2 si kakak dengan baby...oleh kerana hari tu hari isnin...so tak la ramai orang sangat...syok gila bunyi air terjun menderu-deru...budak2 nama pun budak2 memang happy yg amat...bawak la gi mana pun...seronok main air..tak ingat nak balik dah...siap bergambar aksi Ultraman Tiga lagi...pengaruh tv betullaa..

0 comments: