Feb 27, 2011

Coklat Lagi

semalam buat coklat lagi..aritu bawak gi opis skit..depa rasa dah..tapi kawan2 kat tingkat 3 plak tak dpt rasa..tu yg buat kali kedua tu utk depa plak..

dek kerana asyik sgt buat coklat..makan tengahari lewat masak..hehehe..masak pun alar kadar ajer..ikut dan..nasib baik cik abg tak bnyk songeh..ni jer la menu tengahari kami..
bawal stim,sambal kicap dan sup sayur..jadila..kalau dah lapar tu abih jugak kan..


lauk camtu pun budak2 ni makan bnyk,lapar agaknyer..tunggu mama nyer asyik dgn coklat jer..si aisy siap lepas mkn tertidur duduk lagi..kekenyangan..hehe

Feb 21, 2011

Cuba Buat Coklat



ini citer semalam..try buat coklat sendiri..aritu mak dah ajar cara2nya..so semalam try sendiri..berjaya..lepas ni takyah beli dah..buat sendiri jer..hehe..

Keraian di Jeram

Lewat petang Sabtu baru2 ni kami ke Jeram lagi..kali ini ada majlis makan besar di Aroma Ikan Bakar bersama-sama kawan2 papa..enjoy

tak ketinggalan aree dan family juga zunaidi dan family..lama tak jumpa..

tgh posing,si syed dan family dah sampai..antara yg terawal..


memperkenalkan penampilan istimewa kak hawa dan family..hehe..terima kasih datang..cute aisyah..
 anak2 ku yg tak duduk diam..lepas makan main pantai abih seluar basah..
 si kecik tengok jer dulu..nantila aku dah besor skit lagi..will join the group..adoi,pengsanla mama papa 3 hero

Feb 6, 2011

Aqiqah

majlis aqiqah berlangsung pada 3/2/2011 masa tahun baru cina juga tarikh tu sama dgn birthday papa sani..
buat kenduri aqiqah afif ni kat rumah mak di taman meru ipoh.






Feb 3, 2011

Hepi Birthday Dear