Feb 21, 2011

Keraian di Jeram

Lewat petang Sabtu baru2 ni kami ke Jeram lagi..kali ini ada majlis makan besar di Aroma Ikan Bakar bersama-sama kawan2 papa..enjoy

tak ketinggalan aree dan family juga zunaidi dan family..lama tak jumpa..

tgh posing,si syed dan family dah sampai..antara yg terawal..


memperkenalkan penampilan istimewa kak hawa dan family..hehe..terima kasih datang..cute aisyah..
 anak2 ku yg tak duduk diam..lepas makan main pantai abih seluar basah..
 si kecik tengok jer dulu..nantila aku dah besor skit lagi..will join the group..adoi,pengsanla mama papa 3 hero

6 comments:

gadiselatan said...

ohhh...k.ieja gi mkn besar tak ajak eh...bg kitorg tgk gambo jerk...huhuhu...

HazlisaNoor said...

marah kat pokcik ko,jgn marah akak..hehe..nak kena ajak satu JMM ker pasni

citong said...

best.. best..
tempat ni mmg best.
xpe ann.. nnt kita pegi eh...

Thoughts Become Things said...

hehe lama tak jumpa ieja ...macam 2 jgk..happy 2 see all my friends here...besar2 dah anak ieja...masing2 pandai bawak diri...

HazlisaNoor said...

saper ni yer,macam kawan lama jer..

HazlisaNoor said...

laa..kak we ker..nampak gmbr aqilah baru perasan..

corat coret hari raya hihihi macam biasa selalunya hari raya pertama mama sekeluarga akan beraya di Ipoh dulu sebab dua adik akan...