Feb 27, 2011

Coklat Lagi

semalam buat coklat lagi..aritu bawak gi opis skit..depa rasa dah..tapi kawan2 kat tingkat 3 plak tak dpt rasa..tu yg buat kali kedua tu utk depa plak..

dek kerana asyik sgt buat coklat..makan tengahari lewat masak..hehehe..masak pun alar kadar ajer..ikut dan..nasib baik cik abg tak bnyk songeh..ni jer la menu tengahari kami..
bawal stim,sambal kicap dan sup sayur..jadila..kalau dah lapar tu abih jugak kan..


lauk camtu pun budak2 ni makan bnyk,lapar agaknyer..tunggu mama nyer asyik dgn coklat jer..si aisy siap lepas mkn tertidur duduk lagi..kekenyangan..hehe

4 comments:

ann said...

kak ieja...kwn2 kt tingkt 5 JMM pon lom rasa lg la...bila lak turn kitorg????hehehe...

HazlisaNoor said...

hehehe..insyallah ann..nak kena pi antor la plak..huuhu

MIZZOU said...

kawan kat US pun belum rasa lagi...kena hantor jugak satu tray tu...hahaha

HazlisaNoor said...

uish..yg US tu yg payah tu..sampai2 sana kang dah cair...hehehe

corat coret hari raya hihihi macam biasa selalunya hari raya pertama mama sekeluarga akan beraya di Ipoh dulu sebab dua adik akan...