Sep 27, 2011

HotSpring Sungkai

Hot Spring, Sungai Klah Sungkai, Perak
pada saper2 yang belum pergi.. kat sini ada kolam air panas dan jugak kolam mandi air sejuk(air bukit)..tiket masuk RM10 utk dewasa dan RM8 utk kanak2.. ok ler tu kan

kami dah banyak kali pergi sini..lepas berendam air panas masuk plak kolam air sejuk..memang best.. tempat ni dalam kawasan Felda.. kalau naik PLUS Highway keluar exit Sungkai..



pastu, satu lagi aktiviti yg kita boleh buat kat sini ialah merebus telur..kami dah biasa so siap bawak kicap dgn lada sulah bagai..org keliling tengok terliur ajer hehehe
 
kolam air panas mengikut kategori suhu..

6 comments:

Mami-Sue said...

macam best je tempat ni. nak pegi la... ada homastay dekat2 sini tak?

HazlisaNoor said...

ada homestay kat situ..cuba sue search..
:)

MIZZOU said...

siap picnic ngan telurrr....hahaha

backhand said...

bawak telur 20 bijik.. sekali pecah 2 bijik.. mujur spare ada banyak.. hahahaha..

cengko said...

dah pegi dah sana... best juga laa

idian said...

Iklan kicap cap jalen ke tu????