Sep 28, 2010

Wet World Shah Alam

Bila dah balik dari cuti raya awal..so kami meluangkan masa ke taman tema air Wet World Shah Alam.. budak2 ni dah lama tak main air tu yang asyik bertanya ajer..lebih2 lagi si Aisy..bila mama ckp tunggu baby kluar dia kata ala lambat la kluar..jom la mandi dulu..so sian kat depa ni


sebenarnya nak pergi bukit merah laketown sebab dah dekat dengan rumah papa di kemunting tu tapi sbb baju mandi tak bawak..malehla nak gi..baju mandi budak2 ni dah berapa kali beli dah..bila nak gi jer baju tak bawak beli lagi..dah ada bnyk..so malas membazir..


papa plak kata kita ni yg jauh2 semua dah pergi..yg dekat kat shah alam ni yg dah berapa kali lalu ni tak pernah pergi2 lagi..jomla bawak depa..so camtula citernyer camner kami bleh terpergi ke sini..hehe..ter ker..

dan yg pastinya aktiviti mandi manda ni mama tak bleh joinla..jadi jurugambar jerla..dan papa plak seperti biasa mengalahkan budak2..hehe..jgn mare pa..i'm hepi to see u hepi..

4 comments:

Sinaran Xxx! said...

beeesssshhnyerrr papanyer...hehe

HazlisaNoor said...

terkejut aku nengok gmbor nureen bertudung biru tu..macam cina masuk islam..hehe..jgn mare

cengko said...

lama dah xpegi sana. ari tu nak pegi, tp xtersampai lak...

HazlisaNoor said...

gi la cengko..bawak budak2 eh budak jer..ok la jugak tempat tu dgn harganya..