Sep 21, 2010

Raya 2010

Macam biasa ajer kami sambut raya tahun ini..bersederhana org kata..sebab kena jaga makan dan badan makin berat jadi nak gi beraya pun tak berapala sgt..yg dekat2 ajer..

budak2 ni biasalah kutip duit raya..macam kita zaman kecik2 dulu jugakla.. pastu dok berlawan saper dpt paling banyk..adli tak acila sbb simpanan duit belanja sekolah dia campur sekali dgn duit raya.. tentula dia yg plg bnyk kan..
 gambar2 raya pun tak sempat nak ambik sangat..mood lebih pada persiapan sambut baby..hehe..barang2 baby blum beli lagi ni..excited plak sbb dah lama...cewah..
pastu gi ziarah kubur opah dan atok.. rindu kat opah, opah pergi masa umur adli baru 5 bulan..so anak2 mama tak kenai pun onyang mereka..

3 comments:

MIZZOU said...

dah balik kampung dapat makan ketupat rendang kira beraya la tu....macam kami ni harap beraya ngan kengkawan aje la

gadiselatan said...

nape tema baju raya lain2...anak2 merah...papanyer purple lak...

HazlisaNoor said...

sebab akak jeles..akak tak bleh bergaya sakan...hehehe

corat coret hari raya hihihi macam biasa selalunya hari raya pertama mama sekeluarga akan beraya di Ipoh dulu sebab dua adik akan...