Sep 8, 2010

Salam Aidilfitri

Salam Aidilfitri Buat Semua

Ramadhan akan berlalu..Aidilfitri pula bakal menjelma..saya dan keluarga menyusun sepuluh jari memohon kemaafan kepada semua atas segala salah silap,keterlanjuran kata.. segalanya, samada sengaja atau tidak sengaja..
saper yang nak balik kampung tu berhati-hati, jaga diri dan keluarga masing2..saper yang tak balik tu..takperla..lepas semua orang masuk kerja korang plak cuti lama yer..kepada yg di perantauan..sabar2..nanti saya pos lemang dgn ketupat tau.. hehhe..yerla tu
oleh kerana sekarang saya sedang boyot..jadi tak perlu baju raya..papa pun takyah beria,pakai jer baju lepas2 yg bnyk dlm almari tu..hehe..sian papa..cuma anak2 jer kami belikan baju baru,iyalah yg dulu dah tak muat..tema kaler merah sbb opahnya dah belikan fatin warna merah..so lagi dua org tu kena follow merah jugakla..
Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin - dari kami sekeluarga

ps-rumah kami close tahun ni tau..hehehe..

5 comments:

Lill said...

Selamat Hari Raya Kak Ija & Family! Aik ni gambr pre-Raya ke? Awalnyee fatin pakai baju raya tak aci laa hehehe...jemput dtg beraya ke rumah sy tahun ni...

gadiselatan said...

selamat hari raya tuk k.ieja n family...maaf zahir dan batin...aik, awl2 da bgtau umah close thn nih...hihihih...

MIZZOU said...

ni sape yg ucap slamat raya nye....adli & co ke???

D.I.L.L.A said...

ooo patut le gambo anak2 jerkkk.. mama dia malu tunjuk perut ekk.. :P

Selamat Hari Raya dan maaf zahir batin dr kami sekeluarga..

HazlisaNoor said...

lill : bila opennya?
ann : tahun ni tak larat..
en syam : saper2 pun bolehla en syam..mana citer raya en syam

kak dilla : bukan malu..sbb takder baju raya yg muat..hehe

corat coret hari raya hihihi macam biasa selalunya hari raya pertama mama sekeluarga akan beraya di Ipoh dulu sebab dua adik akan...