Jun 5, 2012

Bercuti ke Pulau Kapas

Cuti sekolah mesti gi bercuti punya kan.. agak2 ada duit skit,dapatla gi tempat best2 skit..tapi kalau budget ciput gi tmpt yg tak belanja bnyk la kan..hehehe.. kali ni kami gi Pulau Kapas.. sebab memang dah lama tak ke pulau kan..stop ke pulau dulu sbb bila pregnantkan adik baby kan..so,skang adik baby dah setahun setengah bleh la bwk jalan ke pulau..



ni resort tempat kami bermalam..Kapas Island Resort.. ok jugakla tempat dia..so so ajer..
apa aktiviti di pantai.. biasala..mandi..mandi..mandi..hahaha sakan..pagi mandi..petang mandi..tapi papa dgn adli ambik pakej snorkeling..mama jaga anak2 yg lain ajer la..

berkayak pun boleh jugak..
fatin suka melukis..macam2 gmbr dilukisnya..kena ombak habisss lukisan tu..
papa bawak aisy berkayak..
adik baby pun bukan main seronok main air..tapi takut dengan ombak kuat..huhuhu
 ni tempat makan di resort..kami ambik pakej semua termasuk snorkeling 2x makan 3x sehari
ni antara gambar2 ikan kat pulau tu..ini kat tepi2 pantai ajer..kat tempat snorkeling tak bawak camera..papa dan adli snorkeling kat tempat lain..kena naik bot plak lagi..

1 comments:

ElisyaEliya EcaEya said...

bestnyee...dah follow...follow blog anak kembar ni plak...

http://elisyaeliya.blogspot.com/