Mar 15, 2011

Tiara Beach Resort, PD

Tarikh : 13-14 Mac 2011
kami bercuti di sini 2hari 1 malam ajer..tak bleh lama2..takder org jaga opis..hehe..papa pun terpaksa tak pergi majlis AKC dia..nak buat camner dah booking awal..ok jugak la tempat ni..sesuai utk berehat seisi keluarga..apartment dia pun ok..cukup selesa..kami bawak mak,abah dan asyu sekali..

7 comments:

Anonymous said...

wah gi TBR yer..akak tak tau lagi nak bwk anak2 ke mana cuti ni..cik abg sebok manjang

MIZZOU said...

syok nye dapat berehat mandi kolam....kami ni dah keboringan sebab sejuk tak habis2....lagi 2 minggu baru break. Ingat nak jalan2ke kota keriangan kat Missouri ni....tak pernah pi pun lagi

HazlisaNoor said...

kota keriangan? macam genting ker?

MIZZOU said...

tempat ni kira macam mini Vegas...banyak live entertainment show. Tujuan utama nak pi Factory outlet...cuci mata!!!

tifaizal said...

demamnya baby...heheeh tomei2 geramnya...cubit skit..akak mcm anak dara je masa naik beskal ngan en sani tu..jeolus nye..anak dh 4 makin jambu je...heheheheheh

HazlisaNoor said...

amboi tie..melambung ko puji akak..ada apa2 ker ni..ker nak coklat lagi..huhuhu

♥ Che NamNam ♥ said...

tengok macam best la tempat neh.tingin jugak nak pergi tapi tak sampai-sampai lagi..teringin jerk lebih.hehe

corat coret hari raya hihihi macam biasa selalunya hari raya pertama mama sekeluarga akan beraya di Ipoh dulu sebab dua adik akan...