Feb 6, 2011

Aqiqah

majlis aqiqah berlangsung pada 3/2/2011 masa tahun baru cina juga tarikh tu sama dgn birthday papa sani..
buat kenduri aqiqah afif ni kat rumah mak di taman meru ipoh.






6 comments:

MIZZOU said...

besor nye kenduri...ingatkan abg Sani kawin lagi satu...hahaha

HazlisaNoor said...

en syam ni nak kena ni..bos tak bos..kasi lempang jugak ni kang..

backhand said...

hahaha... sampai ke situ pulak yer.. rasanya belom sempat x boss kena lempang.. aku dah kena dulu kot.. hahaha..

Lill said...

hehe..korang ni...

D.I.L.L.A said...

ishh dah lama btul x nyinggah sini.. sian adli sampai luka2 jatuh ngn sinki tu.. sib baik luka dia x teruk ekk..
baby pun dah beso. biler la kita nak jumpa yerkk..

HazlisaNoor said...

tu la..bila k dilla nak dtg shah alam,singgahla rumah kami yer..baru semalam ckp kat sani..sms la amin..senyap jer mana perginyer..

corat coret hari raya hihihi macam biasa selalunya hari raya pertama mama sekeluarga akan beraya di Ipoh dulu sebab dua adik akan...