Oct 10, 2008

Gelagat Selepas Kursus

Selepas kursus/bengkel MPK dan FM di PTG semalam 9/10/2008, kami di PTG ni macam biasala..kalau dah sampai mood giler2 jadi lupa walaupun ramai antara kami di mak2 budak..hehe

ps-untuk ain dan sue..we all miss u much! muahh!

6 comments:

maria said...

lps nie aku xnk duk sebelah laili.....org br nk posing ala2 nasha aziz...kan dh xnmpk........

Sue said...

ish.. jeles betul.
canik lah baju korang. tu baju rasmi BTM ke? atau sendiri bikin punyer..

kak ija, igt tak kita ber-3 dah beli baju sama nak boria.., tapi hajat tak kesampaian, uwa..!

mlyn said...

ish2..pndai btul cik laily nie sorok bdan die y bsar d seblik cik haiza y agk sekping 2..hehehee

ann said...

arrr...sedih nye..
x dpt nk pakai same ngan geng2..
baju kite siap tp pakai sorang je kat cni..
miz u all so much....
kenangan geng yg mmg x dpt dilupakan..

HazlisaNoor said...

rindu betul pada kak farah..ke mana ntah menghilang sahabat ku itu..huhuhu

HazlisaNoor said...

rindu betul pada kak farah..ke mana ntah menghilang sahabat ku itu..huhuhu