Oct 16, 2008

Celebrate Birthday

Boleh tak geng2 mama kat atas tu celebrate birthday mama tanpa mama..tak patut betul..
"Kak Ieja, kitaorang dah celebrate dah birthday akak tadi kat Burger King..kak farah pun dah celebrate dgn adik dia..diaorang makan kat luar.."
adoi..pesyen apa ni celebrate tak ajak tuan punya birthday ni..aku pun balas dendam punya pasal bawak la si maria makan laksa kat PKNS..tak patut betoi depa ni..lucut ahli kang baru tauuuu...ni la gambar mama tengah panas hati..hehe..sekali dua mangkuk aku sapu daaa..tapi tetap senyum maintain..ha ader lagi ker yg nak gi celebrate tapi tak ajak mama ni..HAAA BERANI PERGILAAA...

2 comments:

tifaizal said...

ulamak...marah punye psl 2 mangkuk tu mama ieja bantai makan...

mlyn said...

amboi kak ieja..bkn mean ag die lpas kn gram..kot iyer pn jgn ler bntai skli 2 set..huhuhuu..kcian kak maria..tngk jerk kak ieja mkn..huhuhuuu alar kak ieja..bkn sllu pn..ari nie pn kter owg clbrate blated bfday kak ieja hehehe..jgn mare yaa..