Sep 18, 2008

Pasar Ramadhan

Lokasi : Pasar Ramadhan Stadium, Shah Alam

Papa John ni memang famous..sedap..orang beli memang ramai bermula jam 4.30 petang dah beratur panjang..roti john ni papa dah try tahun lepas..tahun ni tak merasa lagi sebab bila pergi jer orang dah queue...tak larat nak tunggu..
kebab ni mama tak pernah cuba tapi deko dia nampak unik..sedap la kot..dia susun daging berselang-seli dengan tomato...bakar... sotong bakar..pun tak pernah rasa..bukan apa mahai skit harga dia..sotong kering dibakar cicah sos..
air ni paling best..air jus jambu batu..ada dua pilihan..nak tambah asam boi atau jambu semata..sedap wooo..hehegerai ni jual macam2 air ada..nampak deko dia cantik tapi dah beli air cendol tu..biasa jer la tak la sedap sangat tapi ok la..

1 comments:

tifaizal said...

tie makan dh roti john "papa john" tu..MEMANG SEDAP...huhu kita org x beratur..heheh kakak ipar yg tlg beratur...huhu kita org tumpang makan...kuang kuang sedap hingga menjilat jari...