Sep 22, 2008

Pasar Ramadhan Kelana Jaya

So, kalau dah siangnya duk pulun buat biskut raya..mama jadi malas la nak masak untuk berbuka..so ajak papa gi kelana jaya..masa bujang dulu situla pasar ramadhan yg paling best..
lama tak rasa nasi lemak puyuh ni..rasanyer dulu2 pernah try..best..sedap..
satar awie ni pun dah ada dari dulu lagi..tetap setia setiap ramadhan setiap tahun..rasa best juga..terasa ikan tenggiri segar..haa..pizza pun ader jual kat sini tau..macam2 jenis murah jer..gerai sup ni best jugak..boleh pilih sama ada nak letak ayam,pedal,perut,daging,tulang atau cendawan..sebab teringat ikan pari bakar kat sabah hari tu..kami beli pari bakar kat sini..rm8 saiz besar..sambal dia sedap..pedas..suka laicikang..sini nama dia laicikong..hehe..banyak betul pilihan...ada laici,agar2 kaler2,jagung,kacang merah,telor burung,aprikot dll..adoi terliur..tapi tak beli pun sebab dah nak hujan..huhu..

0 comments: