Sep 2, 2008

Lawatan Taska

Aktiviti : Lawatan ke Kilang Domino Pizza, Klang
Tarikh : Jumaat 29-08-2008

Inilah gambar2 yang sempat diambil oleh cikgu diaorang pada lawatan sambil belajar hari tu..yang pergi Adli dengan Fatin jer..Aisy tak boleh..tak cukup umur..hehe..

Adli kata dia dah pandai buat pizza sendiri dah..bubuh ayam,daging,sosej dia kata..nanti kat rumah dia nak buat untuk mama..hehe..

2 comments:

Aragorn said...

bulan2 posa ni tengok kilang pizza pun boleh jadi lapar..hik..hik..

backhand said...

tu dia.. geng gengg genggg bas sekolah.. heheheh..

kami ambik kesempatan ikut papa gi ayer keroh on weekend..papa ada kerja kat MITC Melaka so kami ikut sekali lepak  di Amverton Heritage Re...