May 22, 2009

Tag Gadis Selatan & Cengko


1. Do you thing you are HOT?
Saya ibu kepada 3 orang anak..so, still HOT lagi ker..lu pikirla sendiri..hehe

2. Why do you like this picture?
Sebab gambar ni la yang paling tembam dlm koleksi..hehe

3. When was the last time you ate pizza?
dgn family lepas balik dari pesta buku ari tu..

4. The last song you listen to?
Lagu Tomok yang baru tu..Rindu Terhenti..dalam kereta pagi tadi..

5. What are you doing right now besides this?
belek gambar mana yg sesuai utk Photofunia ni..

6. What name you prefer besides yours
Mak n Abah panggil Liza atau Yong..kengkawan n bos2 panggil Ieja


7. People to tag
Sebenarnya nak tag korang2 jer balik semula tapi nanti macam pening plak nak buat camner..so member lain jer la..
1. Yanz
2. Sue
3. Maria

8. Who is no 1?
Member lama masa kerja kat opis lama..teman terbaik dan terindah yang pernah aku ada..cewah...

9. No. 3 is having relationship with?
Budak ni duduk depan ni jer ari2 dok pandang muka dia..hehe..takder kerja ker..my best friend in town..haha

10. Say something about no. 5?
takder no 5 had no 3 jer..malehla..

11. How about no. 4?
Dah kata sampai no 3 jer la..adoi

12. Who is no. 2?
Adik Sue..yang telah banyak memberi tunjuk ajar dlm SPTB..hehe..TQ dik!

13. Others?
dah..dah..cukup tu..

1 comments:

gadiselatan said...

oklah tuh k.ieja, da menjwb la tuh...hehehe...