May 12, 2009

Memori Tadika

Dulu, masa mama berumur 6 tahun dalam tahun 1983..mama sekolah tadika kemas di Bukit Mertajam, Pulau Pinang..u all cam tak yang mana satu mama..hehe..mestila yg paling comei kan..haha..gurau jer..sorang pun kawan mama tak kenal saper..satu nama pun mama tak ingat..sebab setahun jer kat sana then balik ke parit,perak..muka mama ader macam adli tak..kalau kerat tocang tu jadi cam adli kan..tul tak..
tapi nama cikgu mama ingat..cikgu faridah dengan cikgu ani..yer kot ani nama nya..apa la khabar mereka agaknyer kan..

5 comments:

eZa said...

sguh serupa! ehhehe anak2 sy xde yg ikot we all pon. x same langsung. hehehe ;)

MIZZOU said...

laaaa...ingat kan Fatin tadi!!! memang serupa...hehehe

YanZZ said...

kiutla ieja..mmg seiras ngan anak2..so adli tu muka papanya ker? hehe..

HazlisaNoor said...

tapi gambar ni dah lama..dah kuning dah kaler dia..tu pun lama melekat dlm album bawah katil rumah mak..

ana said...

cam muka fatin laaaa

corat coret hari raya hihihi macam biasa selalunya hari raya pertama mama sekeluarga akan beraya di Ipoh dulu sebab dua adik akan...