May 11, 2009

Hepi Mother's Day

Adli bagi mama kad jumaat lepas..dia kata..mama nah cikgu ayie suruh buat pastu bagi mama..hehe..dia masih tak tau kenapa kena bagi kad tu kat mama..mama kata ahad ni hari ibu..anak2 kena bagi hadiah kat mak masing2..sebab anak2 blum kerja takder duit so bagi kad buat sendiri jer la tau..pastu dia tanya kenapa kena bagi hadiah plak..mama kata hari ibu tu macam hari jadi la..dapat hadiah..dia tanya plak bila hari anak..mama jawab hari anak tak payah sebab kalau yang anak ramai jenuh la kena bagi hadiah sorang satu..cukupla hadiah birthday..takyah hadiah hari anak lagi..ayie kata tak aci..ibu dpt byk hadiah anak dapat sikit..ish..ke situ plak..mama diam je sudahnyer..maleh nak bertekak..tunggu jer la dia paham sendiri besar skit nanti..

5 comments:

eZa said...

hari anak xde, hari kanak2 ade lah ayie ;)

bile la nawfal & nadhirah nk buat kad utk mama nih.. hehehe :)

cengko said...

gitu la... sama cam akmal kat rumah tu. buat kad sorok bawah laptop, tggu ibu dia balik... hehehe...

*hari bapa ni camna...? ish... ish... ish... sabar...

backhand said...

ishkk.. ni jeles nih.. nanti di fatin kena buat kad hari bapa plak.. tapi.. hai bapa bila ekk.. hahahaha...

MIZZOU said...

nasib baik dia tinggalkan separuh....kalau dia makan semua burger tu, takde la maknye dapat ape-ape...hehehe

tifaizal said...

heheh.dah besor2 anak mama ieja nie dah pandai wat kad mother's day...anyway happy mother's day to u too.