May 22, 2009

Hari ke-3

Hari ke tiga lepas jer breakfast..kami turun trip snorkeling..utk trip ini kami kena naik bot lagi..snorkeling kat Pulau Tengah..bersebelahan dengan Tioman org tu kata..snorkeling dari atas bot jer..sbb kat pulau tengah ni takder jeti..jadi tak blehla nak ke pantai..tapi sebenarnya dah dekat dah nak ke pantai pulau tengah tu..anak2 bukan main seronok..berani betul turun dlm air..mama ni jer yg penakut..mula2 mama takmo turun tapi sebab pening dok dlm bot bergoyang2..mama turun jugakla..maunyer tak takut..mama tak pandai berenang..pastu inila first time kaki tak jejak pasir..takutnyerrr...tapi takder gambarla..sbb budak2 terkejut tengok mama dok jerit2 dlm air..takder sorang pun yg ambikkan gambar..huhu..ni gambar2 ikan dlm laut..tak sempat nak ambik elok2 sbb anak2 asyik jerit..papa nak turut..papa nak turun..hai sian papa tak dpt nak layan ikan makan roti..


1 comments:

Anonymous said...

wow! so exciting