May 22, 2009

Percutian Keluarga

ari tu..setelah mendapat tahu yg papa kena gi Jepun, dia pun terus booking satu percutian untuk ambik hati kami..cewah..sajer jer tu..sbb tau kami ni amat suka berjalan..so dia takder nanti kami for sure duk rumah membatu jer kan..ni kira ganti la ni..
jadi pada 11/04/2009 kami bertolak ke Mersing..mula2 singgah breakfast kat Muar dulu..isi perut..apa lagi pekena mee rebus muar la..fuh kelazatan yg tak terkata..sedap..inilah restoran yg femes kat pekan muar ni..kalau gi kedai dia ada lekat bnyk gambar2 org2 terkenal yg datang makan mee rebus ni..antaranya Tengku Mahkota Johor, artis2, Chef Wan pun ada dll..keratan akhbar pasal mee rebus dia ni pun ditampal jugak..kat pekan muar ni jugak ada kedai jual perencah mee rebus,mee bandung tapi kami tak beli pun..lalu jer..lepas singgah muar kami pergi ke Air itam plak..mula2 sajer nak jamu mata..tapi terbeli jugak la barang seketul dua hehe..biasa ler..pompuan..lepas tu terus sambung perjalanan ke mersing..jauh gak la..sempat tido..sampai je mersing cari hotel dulu..dah dapat hotel budget..lepak la sampai petang baru keluar cari makan..dlm kul 6 lebihla..kami cari ikan bakar..kira merangkap makan malam la ni..

0 comments: