Aug 4, 2009

Orang Utan Semenggoh

lepas pergi kpg budaya tu..kami gi lunch dulu..masing2 dah lapar dan dahaga..selesai makan terus ke Semenggoh Wildlife Centre..tengok org utan..selalunya pukul 3.30 adalah time mereka bagi orang utan ni makan..so time ni akan ader banyak org utan turun utk makan jadi kita bleh ambik gambar..tapi tak bleh bising nanti depa lari masuk hutan balik..yg best tu cara pekerja tu panggil makan dia menjerit buat bunyi macam tarzan..oooooooooo...hehehe cayalahpekerja yg bagi makan tu cakap..kami bertuah hari tu sbb dapat tengok Ritchie, org utan paling besar dlm utan tu..sbb pagi tadi punya time makan ritchie ni tak keluar..nasib petang ader..memang besar pun Ritchie ni..dah tua kot..setakat makan dua tiga tandan besar pisang tu selamba jer..

1 comments:

Anonymous said...

ritchie tu macam ku kenal..tapi di mana ya..