Aug 6, 2009

Kejadian Minggu Lalu

Selasa minggu lalu balik dari kerja dan selepas ambil anak2 balik dari sekolah..aisy mengadu sakit tengkuk..so sampai rumah mama sapu minyak..ingatkan salah bantal ke apa..tengok2 besoknyer pun macam tu juga..terteleng jer..suruh pusing ke kiri dia takmo..sakit agaknyer..bila kita paksa2 dia..dia pusing dengan bahu2 skali..ngelat..suruh pandang atas pun tak bleh..bila tanya fatin dgn adli rupa2nya aisy jatuh kerusi..bila tanya aisy sendiri dia kata asymal tolak..tapinya bila tanya pada cikgu ader ker patut dia kata adli yg buat..'dia main dgn abg dia, main lawan2 tu yg tersalah urat tu kot..'jwpn yg tak memuaskan hati mama dan papa..itu pun setelah berapa hari mama tanya..jwpn sebelum ni..'tak tau la kak..tak perasan plak bila jatuhnya..'pulok!!so kami decide utk bawak aisy pergi urut..itu pun setelah dinasihati oleh kawan2 opis..maklumla mama ni kalau bab2 urut mmg tak tau menahu..sakit skit klinik..apa2 skit klinik..so alhamdulillah setelah diurut oleh makcik urut tu..keadaan aisy dah ok..dia dah boleh pusingkan kepala dia..tq makcik..
makcik tu kata dah masuk angin..iyerla dah tiga hari kena..masa urut tu berbunyi jer keletup..keletup kat urat2 leher tu..tapi tak sakit kot sbb tengok aisy ok jer tak nangis..terima kasih tak terhingga buat k.farah kerana sanggup bersusah payah keluar awal utk tunjukkan jalan nak ke rumah makcik urut tu..juga utk kawan2 lain yg ambik berat macam syikin,maria,haiza dll..TQ All!

1 comments:

Anonymous said...

mmm.. benda2 mcm ni k.dila cukup x suka.. pttnyer cikgu kena bg tau parents dgn ikhlas bkn nak ngelak.. ye ler kalau tau punca dr awal senang kita nak berubatkan..