Aug 19, 2009

HP Souvenier

Tengah kemas2 kotak opis lama terjumpa kotak HP ni..sekali pandang sebijik macam CPU..tapi sebenarnya kotak jer..bila bukak dlmnyer ader air coca cola,mentol,pita pengukur,beg,kereta mainan,set menjahit yg travel punya dan kad touch n go bernilai rm30
kreatif betul kan..ni papa yang dapat dari HP..bukan mama punya..tapi mama suka souvenier2 yg macam ini,menarik..kalau nak raya lagila,kadang2 dari telekom pun ader depa bagi gift cantik2 kotak dia..tapi tahun ni tak taula..papa dah di tempat baru..

4 comments:

gadiselatan said...

bkn ker gift nih da lama dpt...cube check kad touch 'n go tuh bole gune lg ker tak..pastu air coca cola tuh da expired ke lom...hehehe

HazlisaNoor said...

mmg dah lama dptnyer..tapi baru ari tu akak kemas kotak pokcik ko..

cengko said...

kalau la dok tgh2 kemas tu terjumpa rantai mas ke, cincin ke, loket ke, subang ke... alangkah indahnyer....

HazlisaNoor said...

hehe cengko ni mcm2 laa..jgn terjumpa surat cinta sudah..hehe