Feb 15, 2009

TQ Lily


TQ Lily..cuma akak nak tau naper tiba2 jer nak kasi kat bebudak ni..ada nazar apa2 ker..hehe..manala tau ntah2 adik akak ni dah ehem2 ker..hehe..apa2 pun TQ sekali lagi..mama dgn papa dia pun bleh rasa jugak tak..

1 comment:

Anonymous said...

Salam Kak Ija,
hehehhee...takde nazar ape la kak...saje je...suka2..

corat coret hari raya hihihi macam biasa selalunya hari raya pertama mama sekeluarga akan beraya di Ipoh dulu sebab dua adik akan...