Feb 5, 2009

Mama la pulak

Asyik2 gambar korang jer..mama nak masukkan gambar mama plak la..tak aci camni..bila belek2 blog mama ni..nampak sangat gambar mama kurang..hehe..ada org over expose plak..tapi ni gambar lama..kat kedah tahun 2007 tu..ni plak gambar kami di Bukit Cahaya Shah Alam..tapi mama pandangan sisi la pulak..hehehe..sajer detak muka ai banyak2..jgn jeles..kalau korang jeles sekali pun aii peduli apa..hehe.takderla..gurau2 jer..sori ek..just layanz..

2 comments:

Sinaran Xxx! said...

gambar dah 2 tahun pun takpe..mama ieja tetap maintain..tak gitu? hehehe..go mama go..

HazlisaNoor said...

iyer ler tu sangat yanz..ko dah tengok gambar baby kak we? cute..

corat coret hari raya hihihi macam biasa selalunya hari raya pertama mama sekeluarga akan beraya di Ipoh dulu sebab dua adik akan...