Oct 6, 2009

Open House

First open house kat Cheras rumah kak ara..ada soto,sate dll lagi..muka anak2 takmo balik..depa suka main kat sini..adli tengah tengok pokok bunga kantan..kak ara ni dulu2 supplier bunga kantan utk mama..hehe..thanks kakOpen house kedua kat Selayang..menu soto dan mee kari..nyum2tuan rumah sambut birthday anak dia skali..hepi birthday syahmak bapak sebok makan,anak2 sebok main game..syah cakap kat adli..apsal aku kena potong kek guna pisau rambo plak ni..hehe
open house ke tiga di Dewan Jubli Perak..ini open house SUK Selangormemang meriah ada sate,nasi impit kuah kacang,pecal,laksa,lemang rendang,nasi goreng cina,cendol, aiskrim dll

5 comments:

MIZZOU said...

makan aje...ni mesti dah naik 2-3 kilo sorang

gadiselatan said...

yelah en sham, nk cover blk berat yg da turun mase puasa..hehehe

gadiselatan said...

ohhh minta bunga kantan eh.ann lak minta kedondong...hehehe...ni tgh dok mkn..sarapan kedondong ari nih..

HazlisaNoor said...

memang dah gemuk dah pun..dia naik tang pipi dulu..hehe..

Mama Yanz said...

gambar kak zara dari belakang je? hehehe..

corat coret hari raya hihihi macam biasa selalunya hari raya pertama mama sekeluarga akan beraya di Ipoh dulu sebab dua adik akan...