Oct 5, 2009

Lagi Kisah Raya

Raya ke tiga pulak kami ke kampung gajah, perak menziarahi pusara tok dan opah juga adik beradik abah yg majoriti kat kampung gajah sana..mama tak turun ke kubur pun sbb anak2 tido..yg kelakar tu si fatin terjaga dari tido tanya papa mana? naper kita berenti kat sini? papa tanam saper tu? saper yg mati? adoi..
masa raya tempoh hari dua orang kawan baik mama sejak bangku sekolah lagi datang beraya..dah lama tak jumpa diaorang..sorang tu lien sekarang ni mengajar di segambut..tapi kat KL/Selangor ni tak pernah jumpa..balik kampung plak baru nak jumpa..hehe..sorang lagi si nida cikgu jugak mengajar di sabak bernamyg ni plak tengah syok beraya ke rumah adik beradik mak..anak2 mama bz main badminton plak..papanyer pun samer daa..

2 comments:

gadiselatan said...

papanye tu bkn ape k.ieja, tlg jaga anak2..kan main tgh jln tuh...alasan kukuh tu nak main same...

mohd said...

Mamat baju belang2 tu pandai ker main badminton?? siap nak ajar anak2 lagi tu.. huhuhu.. macam foo kok kiong laa....