Oct 5, 2009

Kisah Raya

Pada hari raya pertama ari tu, kami menziarahi tok chik di Sitiawan, Perak..tok chik ni adik opah mama..dah uzur dah pun..dah nyanyuk dan tak boleh berjalan..ngesot jer..sian..teringat arwah opah..kemudian raya ke 4 kami ke kedah melawat saudara mara belah papa..termasuk menziarahi tok su yg lumpuh sebelah badan akibat terjatuh di bilik air..sian tok su cakap pun tak clear sebab sebelah mulut tak boleh gerak..kalau ada kesempatan ziarah menziarahila sesama kita..cewah..mana tau ntah dapat atau tak kita jumpa mereka lagi pada raya tahun depan..tak mereka yg pergi dulu..kita yg muda ni pun bleh pergi dulu :)kakak beraya dengan skirt pendek..ayoyo..tak belikan karang merajuk tahap gaban..mama kata ni last beli skirt pendek yer..dia angguk dan tanya "naper mama takut kakak terselak ke..ala,kakak jaga la elok2" bukan sbb tu la kakak..nanti la dah besar skit mama explain..

3 comments:

gadiselatan said...

kecik2 seksi takpe..da start sekolah kene ajar tutup2 lak..hehehe...

Shikin@Ummi_AN said...

Kakak...makin comey arr pakai tudung tu.Huhu...
Renungan fatin plak menikam kalbu...kak,belikan stoking panjang kalau fatin nak pakai skirt pendek so takdelaa nampak seksi.

Anonymous said...

salam kenal,
tumpang tanya ni tudung de zahra ke? memang tak kena emak sopan anaknya seksi..tapi takper..masih bnyk masa utk didik

ibu muda seberang

corat coret hari raya hihihi macam biasa selalunya hari raya pertama mama sekeluarga akan beraya di Ipoh dulu sebab dua adik akan...