Apr 28, 2009

Metrojaya Sales

Sempat lagi mama gi sales metrojaya sabtu lepas..sale tu memang sale giler2 la..barang2 branded harganya jatuh 70% belaka..boleh giler dibuatnya..tapi orang yang datang Ya Rabbi..inila orang Malaysia..skang ni tengah gawat ker tak ek..selamba jer depa dok memborong sakan..hehehe..mama tak sakan ek..skit2 jer..hehekat pintu masuknyer pun dah ramai orang..ader jual macam2..dah macam pesta bagai..si aisy tu tertidur bukan apa..sebab pagi tu makan ubat batuk dgn ubat selsema..sian papa teruk kena dukung*eh salahla..bukan sabtu mama gi tapi semalam hari ahad..tersilap plak..

5 comments:

eZa said...

gawat. tp sale non-stop... hehehe sy pon x paham gak tuh ;)

gadiselatan said...

sebab tengah gawatla..peniaga guna nama SALE tuk tarik perhatian org ramai tuk membeli...tul tak???ann tak leh gi tempat2 ade sale nih..tengah dlm tempoh berpantang...hahaha...tak sabor nak abis pantang...

ainlaily said...

beli ape je kak ieja...org pon g jugak....waaa gile pegi sane...abis trus mkn megi dh pas ni...huhuhu

MIZZOU said...

cari baju raya anak-anak la gamaknya...selamat bershopping

HazlisaNoor said...

baju anak2 tak beli pun..ramai sangat org dok kerumun tang situ..yg tak ramai kat tempat baju2 lelaki(nampak sgt pompuan lebih suka sales dari lelaki)hehe..tu yang papa borong baju kerja dan t.shirt2 tu..