Apr 15, 2009

Gigi

Tarikh : 10-April-2009
Tajuk : Lawatan Jururawat Pergigian ke Tadika Little Caliphs
nampak tak si aisy tu tumpang tengok jugak...siap berdiri lagi nak tengok nurse tu cakap apa..Aisy ni paling kecik skali kat tadika ni..3 tahun tapi dah join tadika jugak..ikut jer la abg dgn kakak buat apa..

2 comments:

YanzZzz said...

macamana ieja bleh amik gambar depa ek?

HazlisaNoor said...

bukan aku yang ambik yanz..cikgu dia yang ambikkan..aku kasi camera..

corat coret hari raya hihihi macam biasa selalunya hari raya pertama mama sekeluarga akan beraya di Ipoh dulu sebab dua adik akan...