Jan 2, 2009

Tahun Baru 2009

Salam Tahun Baru untuk semua..semoga tahun ini lebih memberi manfaat dalam hidup kalian..dan harapnya kita semua dijauhi dari bencana..dan hidup aman damai sejahtera..amin..
kepada saper2 yang ada azam baru tu..azam tahun lepas dah settle ke blum..ke carry forward plak..hehe..apa2 pun semoga berjaya!!

2 comments:

eZa said...

hepi new yr kak ieja ;) tis yr nk trip ke mane pulak ;)

tgh mencari orang said...

nak tanya sikit kenal tak dgn suzaizi bin salim. dia tgl kat felda 27 sg pancing utara. kalau kenal email saya kat kelawarman@ymail.com

corat coret hari raya hihihi macam biasa selalunya hari raya pertama mama sekeluarga akan beraya di Ipoh dulu sebab dua adik akan...