Dec 30, 2008

Teman Papa Mancing

Tarikh : 27-Disember-2008
Tempat : Tepi Pantai Tanjung Bidara, Melaka
memancing kat tepi pantai berumpan pumpun..rupanya macam lipan..papa beli kat pantai klebang..kejap jer mancing nyer..dengan adik mama si ijam yg memang kaki pancingabih mancing gi terjun mandi laut la pulak..apa lagi..tapi pagi ombak kuat sangatla..org kurus macam mama..cewah..asyik terumban kena tolak..adoilaa..

2 comments:

MIZZOU said...

awat kecik sangat ikan tu...kalau makan pun lekat celah gigi aje. Ingatkan boleh dapat ikan JAWS ke...paus ke....dolphin ke....duyung ke?

backhand said...

hahaha.. itu mukadimah jer.. nanti aku taruk gambar yg ikan besar2 sikit.. nak pi pasar borong selayang dulu.. hahahaha..

ikan duyung dah ada dah kat umah.. dah anak 3 pun haaa.. hahaha..

corat coret hari raya hihihi macam biasa selalunya hari raya pertama mama sekeluarga akan beraya di Ipoh dulu sebab dua adik akan...