Dec 3, 2008

Toy Museum,Penang

Pada sebelah petang selepas penat bermain air, kami ke Toy Museum, Penang..di Jalan Tanjung Bunga, Tanjung Bungah..ader bermacam2 koleksi permainan disini..dimaklumkan ini milik private seorang peminat pengumpul permainan..ader antaranya koleksi esklusif/terhad..tak puas dok dalam ni..banyak sangat benda nak tengok..nak belek satu2..mana nak ambik gambar lagi..sampai abih baterila camera mama tu..tapi sorryla gambar tak berapa sharp..al maklumlah..bukannya dslr..hehe..tiket masuk RM10 utk dewasa RM6 untuk kanak2..mesti banyak duit kan orang ni sanggup berhabis beli benda2 ni..tapi lama2 bleh balik modal kalau bukak muzium ni kan..collect duit tiket..hehe..jgn mare tuan tanah

3 comments:

Dilla 019-9691142 said...

salam tuan rumah...
nak tanya kat mana ekk muzium ni.. mesti zidane, fareiz & alia suka kalau bawak g...
hehee.. lagi satu zidane kim salam kat adli.. bila nak meh kuantan...

-kak dila-
http://dilamin4ever.fotopages.com

HazlisaNoor said...

search jer internet cari map ke toy museum..zidane sure suka sebab ader byk ultraman..hehe

ct said...

salam...waaaaaaa bessnya jalan2 kt penang...tapi panas sketkan kat sana...