Dec 15, 2008

Selamat Pengantin Baru

Meraikan Raja Sehari Syahid dan Faziana
Tempat : Anggerik Mall, Shah Alam
Tarikh : 14-Dec-2008


10 comments:

tifaizal said...

lawanye wife syahid...hehehe..patut la asyik sengeh je memanjang....heheheh

HazlisaNoor said...

siannyer ader org tak kenai maria..
oo..dengar2 citer ader org puji hairul ek..fotogenik la plak si hairul tu..

Sue said...

sampaikan salam tahniah buat syahid. dengan ucapan semoga cepat2 dapat baby.. :)

maria said...

so kat bhgn kiter tinggal 2 teruna dan 3 dara....wei bila lagi???

ann said...

mane kak fara x nmpk pun..
ain dtg awal dlm pkl 12.00..
x bleh nk stay lama sbb ayah ikut..
n kene jaga anak kembar...
then terus balik putrajaya...
nk sgt jumpe sume tp tk sempat..
sempat jmp syahid je yg belum bersiap...

tahniah kat syahid...

FarahNH said...

banyaknye nak kena jawab nie....ish2...si maria pon satu asal wat make over ari tu kan aku dah tak kenal..kaka

wei ain....nak jugak tanye orang ye....hehe...ade aral melintang sbab tu la xleh nak datang mase tu...al ape susah meh la datang opis ni...datang la jumaat ke leh la yati belanja kat amin thai ...sedap... camne tie? ok ke?????

$$$$$$$$ye ye nak makan free$$$$$$

syahid said...

thanx all Btm Staff 4 cming my wedding..

especially kak fara halimunan..huhu

tifaizal said...

wah wah kak farah plak yg tolong ajak nie....heheheh insyallah ade rezeki lebih tie belanja...heheheh...kot ade lagi kat selangor nie....

Anonymous said...

asik letak gambar kenduri kawan2 jer. gambar kawin mama ieja tak da ker? :)

HazlisaNoor said...

uish..laku ke kalau letak gambar kawin lama..dengan baju fesyen lama tu..malu i..