Jan 14, 2009

Laksa..my favorite nyummi

Kalau dah namanyer penggemar laksa..adoi kalau dalam seminggu tak kena laksa memang rasa tak best..rasanya semua kawan2 baik mama dah tau dah mama ni hantu laksa.tak kesah la laksa kat mana pun..kat pasar malam ke..kat gerai tepi jalan ker..mesti nak cuba..bila dah tau situ sedap..selalunya akan datang lagi beli kat situ..tapi dalam banyak2 laksa..laksa yang dimasak oleh mak mama jugak yg paling sedap..makan plak dengan telor goreng..fuh..mencengkam jiwa..haha..
dulu papa rasanyer tak la suka sangat dengan laksa ni..kira biasa2 jerla..tapi sebab dah ngikut mama..dia pun jadi suka jugak skang ni..mesti goreng telor utk makan dgn laksa..anak2 pun suka juga..terpengaruh

5 comments:

puteri bulan said...

ha...makan laksa ngan telur goreng???tak pernah lak dengar...mkn ngan laksa aper tuh...nak gak cuber...

maria said...

beto tu....kalu dgn telor tebus biasa ar.....telor goreng!!?

MIZZOU said...

Ieja....laksa utara ke? Ianya kan masam-masam....ade ape-ape ke!!!Fatin nanti dapat adik baru la

HazlisaNoor said...

betoi la ann dan maria..cuba korang try..betul sedap..
ala en syam ni..memang sejak azali org dah suka laksa tu..takkan sebab tu kot..relax aa..kasi la org pasang badan lama skit..haha

Lill said...

sedap ke tu k.ija? cmne agaknye rasa? ehh fatin dh ade adik la en syam...hehehe nama dia aisy..mybe next adik aisy la kot kan?