Nov 2, 2009

Lostworld of Tambun Part1

Kami ke sini pada Isnin lepas 26/10/09..balik ipoh weekend lalu sebab ada kenduri kawin sabtu dan ahad di sana jadinya isnin tu kami ambik cuti..maklumla anak blum sekolah betul2 lagi..tahun depan tak boleh dah la..adli dah darjah satutempat ni dekat jer dengan rumah mak,setengah jam pun tak sampai dlm 20 minit kot..kami masuk sini jam 11 pagi..keluar jam 3 petang..budak2 ni dah lama tak mandi manda..seronok betul diaorang..bapak budak pun apa kurangnyer..mak budak jer tukang ambik gambar..
masa kami pergi sini kan hari isnin,so tak ramai org la..masa masuk tadi ader la dlm 4 kump org..lepas dah tengahari skit tu ada la lagi lebih kurang 4 5 couple..so apa lagi..tempat yg luas ni jadi kami punyala..



yang ni kolam air panas..kat tepi tak panas sangat..tengah tu panas jugakla..si adli dia bleh letak plak kepala dia kat air yg lion tu pancut..panas tu air tu..tahan dia.. LostWorld Tambun Part 2

2 comments:

gadiselatan said...

patutla lama tak update blog..berjln rupanye...seronok budak2 dpt berjln eh...

HazlisaNoor said...

tak jln jauh sgt la ann,balik ipoh ada kenduri cuti sehari jer pun

corat coret hari raya hihihi macam biasa selalunya hari raya pertama mama sekeluarga akan beraya di Ipoh dulu sebab dua adik akan...