Nov 23, 2009

Konvo Adli

Bertempat di Dewan SIRIM Shah Alam, majlis Ihtifal 6 Tahun sekolah adli telah diadakan pada ahad lepas dari jam 8.30 pagi hingga jam 12.30 tengahari..ada 5 buah tadika di selangor yang menggunakan kaedah pengajaran little calips menyertai ihtifal iniantara acara yang adli ceburi ialah membaca ayat Qursi beramai-ramaiacara yg ni pula ialah menghafal surah al-mukminun, ada 5 org mewakili 5 buah tadika..adli pembaca no 2,mewakili tadika dia..kena hafal ayat 5-8 beserta maksudnya sekali..hehe..mama pun tak hafal ayat ni..tapi gambar kurang jelas sbb kalut sgt dah la duduk jauh belah tepi..yg ni boria hehe..yg kelakar tu microfon dekat baju adli..skali time nyanyi ni adli boleh sedu pulak..apa lagi digelakkan oleh audiencela,kelakar budak2..fatin pun join skali penyanyi jemputan..dia kan baru 5 tahun..bab ni dia pandaila..acara terakhir ialah penyampaian hadiah dan sijil..hai maknanya tahun depan dah nak sekolah betul dah anak mama...kejap jer rasa masa berlalu..

6 comments:

gadiselatan said...

da sekolah betul..maknanya, dah tak boleh nak berjalan suka2..kena tunggu cuti sekolah..btul tak?hehehe

HazlisaNoor said...

tau takper ann, tu yg akak sedikit keciwa tu..hehe..

Sue said...

same la kita.. anak nak masuk sekolah, mak dia yang gabra lebih.. hehe

areenophobiaz said...

Alhamdulillah..First step dah complete. Lepas ni amik UPSR, PMR, SPM, Degree, Master, PhD pulak ye.

cengko said...

sama la kita ieja. pas ni susah ler nak cuti, kena ikut timetable budak2 la pulak...

YanZ said...

Tahniah Adli..bijak3..nampak grand sambutannya kan..Adli daftar sek mana nanti?