Dec 2, 2009

Rumah Baru Adik

Minggu lepas kami ke rumah adik mama yang baru jer berpindah..adik beli rumah kat Sunway Kayangan..so oleh kerana adik ipar lagi besar dari abang ipar..jadi abg ipar diraging oleh adik untuk memasang rel langsir..hehe..tak patut betoi..eh tapi sekali tengok gambar ni macam fatin plak yg raging papa dia..dan dek kerana adik mengugut untuk menikam dirinya sendiri jikalau abg iparnya tida membantu..maka dengan itu abg iparnya yg amat baik hati itu bertungkus lumus..bermandi peluh menyiapkan rel langsir adik iparnya..hahaha..di satu sudut anakku sedang bersuka ria bermain dlm rumah yg luas dan lapang ini..maklumla rumah baru blum ada barang2 lagi..hehe

5 comments:

MIZZOU said...

sunway kayangan ni kat mana....bandar sunway ke?

HazlisaNoor said...

dekat jln nak gi umah en syam la.tapi dia simpang memula

MIZZOU said...

rumah teres yang 24 X 75 tu ke...wahhh, besor tu!!!

fiza said...

dah dekat umah aku tu

udinho said...

Nak cari tukang cat part time tak.. Upah la Aree hehehe