Nov 9, 2009

Putrajaya Waterski World Cup 2009


Kami ke sini ahad..org pun tak berapa ramai sgt sbb kami sampai tengahari..panas terik..tengah panas terik tu tapi tiba2 hujan plak sekejap..cuaca di malaysia ni pelik2..panas..tiba2 hujan sekejap2..panas balik..pastu mendung..tak jumpa plak maya karin..tapi yg ada minah saleh berjemur la..zohornya di masjid besi..kali kedua kami ke sini..masjid ni dikelilingi kolam air..cantikkemudiannya kami ke wangsa maju..hajat hati nak makan kat ChengHo tapi tutup plak..takder rezki..makanya kami ke restoran ayam penyet si eza jer..hehe..eza plak dpt nama..papa order daging penyet..mama udang penyet..udang ni ala2 butter prawn..sedap oo..yg daging tu papa kata sedap jugak..mama no komenla sbb tak makan daging ma..

4 comments:

eZa said...

eh! eh! eza mane tuh? hehehe. atu gue yg terperasan-tan :D

ayam penyet mane tuh k.ieja?

Sue said...

Eh, kitorang pun ada kat Masjid Besi ahad tu. Singgah sekejap selepas bawa budak2 mandi di swimming pool precint 9. Wah, sudah ada dslr ka? hehe

HazlisaNoor said...

eza, ayam penyet ria wangsa maju

sue, akak singgah masjid tu dah kul 2 lebih dah..kat kul 3

Sue said...

lebih kurang timing kitorang jugak. apesal boleh tak perasan..

corat coret hari raya hihihi macam biasa selalunya hari raya pertama mama sekeluarga akan beraya di Ipoh dulu sebab dua adik akan...