Mar 5, 2009

Anak2ku Ceria

Gambar ini diambil sabtu lepas di rumah mak kat Ipoh..ni aksi anak2 mama kalau tengah mood baik dan ceria..seronoknya kalau tengok depa adik beradik ok..hepi..tapi kalau tengah mood tak baik atau tengah gaduh ker..huru hara rasanya..yg besar takmo kalah..yg kecik pun nak menang jugak..haru..
tapi balik umah mak depa mmg seronok..maklumla cucu kesayangan opah..mana ader cucu lain lagi..mama sorang jer yg dah kawin pun..sekarang ni si adli lagi sebelas hari nak masuk 6 tahun, fatin plak 4 tahun 7 bulan dan si kecik aisy besok birthday dia yg ke 3 tahun..hai rasa macam kejap jer kami dah ada 3 org permata hati...alhamdulillah..

2 comments:

Sinaran Xxx! said...

geram tgk si aisy tu..alahai rasa nak cubit pipinya..bila nak jadik 4 ija?? elok je gap umur tu..bleh dah tambah lagi..ekeke..

eZa said...

seronok kan kak ieja... tgk anak2 membesar. mcm cpt sgt mase berlalu. tgk2 dh besa dh diorg ;)

happy bday aisy :)

kami ambik kesempatan ikut papa gi ayer keroh on weekend..papa ada kerja kat MITC Melaka so kami ikut sekali lepak  di Amverton Heritage Re...