Mar 17, 2009

Adik dah nikah

Alhamdulillah, adik mama si Ijat dah selamat menjadi suami kepada isterinya Neesa..mama dah dapat adik ipar weh..hehe..akad nikah dijalankan di Masjid Sungai Petani,Kedah..tengokla tu anak2 mama sibuknyer..geram betul..takut kena lempang dengan tok kadi tu jer kang..

5 comments:

MIZZOU said...

seriusnye abang sani tengok orang akad nikah....jadi saksi ke? ke teringat 7 tahun dulu? ke teringin nak akad nikah lagi sekali... wuuaaahhhahaha!!!

HazlisaNoor said...

cis..en syam ni..tak patut betul..

gadiselatan said...

hahaha...cuak kak ieja...sabo kak...sabo...jgn takut...pokcik sani tuh setia kat akak sorg jer...jgn bimbang...kan pokcik...

tifaizal said...

hahaha...ada yg kena wat sup lepas nie...anyway tahniah dah ade assistant baru mak akak tahun nie...dah bertambah ahli baru dalam keluarga kak ieja.

backhand said...

uishhh.. mana ada serius.. tu tengah mengimbau kenangan silam da.. bukan berangan utk masa depan.. har har har... tak tau la kalau mem yg suruh berangan masa depan.. ahakkkk...

ps: insya-Allah.. setia pada yang satu... amin....

corat coret hari raya hihihi macam biasa selalunya hari raya pertama mama sekeluarga akan beraya di Ipoh dulu sebab dua adik akan...