Aug 13, 2008

Makan Buah Bersama MB

Acara : Pesta Makan Buah Bersama Menteri Besar Selangor
Tempat : Perkarangan SUK Selangor
Jam : 1.00 tengahari
Tarikh : 07-Ogos-2008

Acara ini berlangsung dengan penuh meriah..banyak betul buah-buahan yang ada pada tengahari tu..ada durian,rambutan,manggis,langsat,kuah durian cicah roti, pulut..memang best walaupun cuaca tengahari tu hujan lebat..



8 comments:

backhand said...

wahh.. gahnya makan buah2an.. takder tapau ke sebakul dua.. hehehe..

HazlisaNoor said...

tengokla gambar nombor 4 tu..gaya seorang ketua berjalan..hehe..otai tu..

ann said...

otai mmg kene jln mcm tu..
klu tak org tak tau otai...hehehe

FarahNH said...

pandai la korang....saje je wat jalan kengkang2 sikit mase tu sbb tau ade orang nak candid...bravo haha

FarahNH said...

sani...kat sinun takde makan-makan buah ker??? ape lagi mintak pindah kat suk le...hehe senang sikit nak pantau eja nie...hehe

ann said...

kak fara kat MAMPU nnt ade mkn2 buah mcm ni tak...eee..mesti x best kan kat sana..
sbb otai n geng tk de..huhuhu

ainlaily said...

sampai pueh den makan doyan...huhuhu

backhand said...

mintak pindah suk.. huh~!! tak berkenan gue.. suk tak rock!!! har har har...