Jul 14, 2008

Perkelahan ICT JMM

Lokasi : Sungai Chilling Waterfall, Kuala Kubu Bahru
Tarikh : Sabtu, 12 Julai 2008

Woi! Best! memang best..perkelahan kali ini memang santai..relax..terima kasih pada semua yang hadir..semangat macam ni yang bagus untuk kita..lagipun bukan selalu kita berkumpul ramai2 dengan keluarga dan anak2..kan..
ok thanx a lot pada k.ina & family..walaupun nak gi tengok anak kat matrik, k.sham & family..hubby akak rajin tolong bakar ayam, k.ada & family..tak sempat nak cilok nasi putih akak, k.ara & family..ni orang kuat ni..kuat berendam pun iyer jugak..hehe.. en.hisyam & sons..walaupun bz n wife ader hal...adoi penat kita jaga anak dia kan ann..en.zunaidi & wife..walaupun wife ehem..ehem..shh..hehe..udin & family..bawak mak lagi next time ek..john & family..jasdy & family..anak2 korang memang happening..wellson & family..kaki bergambar..eza & family..za,ann,izwan,fadli,prince,..korang semua baik punyyaaa...tagline..

saat paling manis dan best ialah makan time..
siannyer kelaparan lepas turun dari air terjun 3 tingkat..
amboih..sampai senget periuk..hingga titisan terakhir..hehe
nak naikkan khemah yang kecik tu pun sampai 4 orang


ni specis mantis..sebijik cam ranting kayu..mula2 jatuh atas kaki hubby k.ina..lepas kena sepak dengan k.ina pastu tercampak plak kat beg sani..
inilah Empangan Selangor..luas betul..kalau runtuh empangan tu sure banjir satu selangor kot..

4 comments:

FarahNH said...

seronok baca coretan mama....menarik...5 bintang.he he

eZa said...

alahai... k.ieja, sy x sempat pon nk merase laksa... hehehe nk berendam pon x dan, sibok ngn si kecik! :D smpai umah terigt2 sume food ms picnic tuh :P

HazlisaNoor said...

ala..siannya eza..

backhand said...

biasa la tu kalau ada askar kecik.. kitaorang dulu pun serupa tu jugak.. askar kecik punya priority lg tinggi... skang nih dah relax la sikit.. tak tau la kot2 berjangkit ngan wife zun ka.. hehehehe..