Jul 30, 2008

LIRIK LAGU CINTAMU

CINTAMU-SITI NURHALIZA

Nota cinta lama
Kujadikan lagu
Walau tidak seindah
Bisik kata yang kau beri

Tetap dalam hati
Siang malam menanti
Tak jemu aku dibuai kerinduan

Belum pernah ada getaran sebegini
Memang pernah aku dilanda
Cinta kepadamu

Bercahaya hidupku
Dalam taman cinta
Sehingga segalanya seperti pelangi
Kau sambutlah rinduku
Jangan lepas lagi
Ku pasti setia seteguh kasihmu
Buatku

Kini ku temui
Insan yang ku sayangi
Sentiasa di sisi
Bagai bintang yang berseri

Tetap dalam hati
Siang malam menanti
Tak jemu aku dibuai kerinduan

Belum pernah ada getaran sebegini
Memang benar aku dilanda
Cinta kepadamu

Bercahaya hidupku
Dalam taman cinta
Sehingga segalanya seperti pelangi
Kau sambutlah rinduku
Jangan lepas lagi
Ku pasti setia seteguh kasihmu
Buatku

Apa jawapan engkau berikan
Tak bisa ku rasa segala rahsia
Kau pesona cinta yang membawa
Bahagia

Bercahaya hidupku
Dalam taman cinta
Sehingga segalanya seperti pelangi
Kau sambutlah rinduku
Jangan lepas lagi
Ku pasti setia seteguh kasihmu
Buatku

ps-masih minat suara siti hingga kini..

7 comments:

HazlisaNoor said...

yanz ko jgn gelakkan aku pasal siti ek..sebenarnya minat giler lagu ni..sedap banget suara siti dlm lagu ni..

FarahNH said...

wei ape kes nie tetiba jadi jiwang semacam je....tolonggggg

HazlisaNoor said...

i memang berjiwa romantika..u baru tau ker..hehe

tifaizal said...

hahah jiwang karat gak mama ieja kita nie...kita serupa.....kuang kuang...

backhand said...

jiwang2 nih.. nak ajak makan seafood kat tempat lain pulak lah kot.. umbai pulak ekk... hehehe..

Sinaran Xxx! said...

macam tetahu je aku nak gelakkan ko..takla ija aku senyuum je..hihi..dari dulu sampai skang tak berubah la mak budak ni..hihi

ainlaily said...

alamak...nape titibe de lagu ct plk ni...huhuhu...