Jan 17, 2008

MUHAMMAD AISY HAFIY


Yang ini permata hati mama yang ke tiga...intan payung..bantal bucuk...diala..

lahir pada 6 Mac 2006...so bulan Mac akan datang umur dia 2 tahun...lahir sama bulan dengan abang dia si Adli...


Aisy ni kasar skit orangnya...dia suka jadi hero...kalau dia dengar abang atau kakak dia mintak tolong...cepat jer dia datang tolong...suka sangat tengok citer ultraman tiga..power rangers..hehe
bila lawan kalau dekat nak kalah dia akan guna cara gigit perut orang..hehe..ada ke patut..


dia ni walaupun nampak kecik tapi apa semua orang cakap dia tahu...dia paham...bijak sebab belajar dari abang dgn kakak dia la tu..cuma dia nak cakap balik dia lambat...tapi dah ada dah butir2 perkataan keluar dari mulut dia...macam tiga(ultraman tiga)..angers(power rangers)...weet(sweet)..ada la skit2..


Aisy tu maknanya kaya raya...mewah..hehe
Hafiy tu pulak maknanya...mulia...

so mama bukan berharap aisy ni nanti akan selalu murah rezki sahaja tetapi diserapkan dengan sifat mulia supaya dia rajin membantu orang yg susah...jadi dermawan ker...kan bagus macam tu...sejuk perut mama yang melahirkan ni...amin..

3 comments:

backhand said...

okosan wa kawaii desu ne...

Sinaran Xxx! said...

mama ieja takde citer ker??
watashi wa anataga sukedesu..hehehe

ieja said...

amboih...bila puan yan gi jepun..